و اینک وصال...

و سرانجام بعد از هشت سال انتظار خدا بهم این لیاقت و داد که این جملات و بنویسم..


همه در برابر عشقمون سر تعظیم فرود آوردن

من و شاهرخم به هم رسیدیم ! :)

دیروز روز وصال ما بود..و من دیروز عروس بهاری شاهرخم شدم...مردی که سالها براش جنگیدم..

دقیقا دو روز بعد از سالگرد آشنایی مون! ما تو سالگرد آشنایی مون جاودانه شدیم..

به همین سادگی با یک معجزه :) 


 روزا فهمیدم که روزای سخت بالاخره از بین می رن و خدا چقدر زمان بندیش زیباست..چقدر دوست داشته من و شاهرخم اینقدر قوی و محکم از لحاظ کاری و تحصیلی زندگی مشترکمون و آغاز کنیم..جوری که هیچ حسرتی روی دلمون باقی نمونده باشه..

فهمیدم رسیدن ملاک نیست بلکه زنده نگه داشتن عطش عشق مهمه..از خدا می خوام همین طوری کمکمون کنه تا بتونیم دوباره با تلاش هم این عشق و همین طور پر شور نگه داریم.

همه ی اون نه سال انتظار،شب بیداری ها،غم ها و غصه ها،قضاوت شدن هام و تنها گذاشتن ها توسط دیگران،بی تابی ها و دلتنگی هام برای شاهرخم،حسرت ها و ناامیدی ها..همه و همه تا ابد یادم می مونه تا فراموش نکنم که چطور با سختی این عشق و به دست آوردم و قدر خوشبختی های این روزام و بدونم..قدر همسرم..قدر زندگی..قدر دوستی هایی که این روزا دارم :**

رابطه ی من و شاهرخم فقط یه رابطه معمولی نبود که زود هم به وصال برسه.رابطه ی ما یک تجربه و یک چالش بزرگ توی زندگی مون بود که چهره ی خیلی از دوستی ها رو نشون داد و خیلی شکست ها و موفقیت ها در پی داشت.و من خوشحالم که از این چلنج سربلند اومدم بیرون :**

من لایق این زندگی هستم و خواهم بود چون راحت به دستش نیاوردم..قول می دم تا ابدددد این خوشبختی و در کنار این مرد خاص حفظ کنم..

برامون دعا کنید..برای مراسم های بعدی..برای همه ی روزا..برای خوشبختی من و شاهرخ دلم :) 


من و شاهرخم یه کم استراحت می کنیم و از این روزا لذت می بریم..و بعدش ماه عسل..و برنامه عقد و جشن عقد انشالله :) 

امضا : #شاهپری_عروس_اردیبهشتی 

۷ لایک
عزیزم :)
عروس خانمی ^_^
خیلی خیلی مبارکه وصال عاشقانه تون :**
الهی خوشبختیتون مستدام باشه و بقیه ی مراسما به بهترین و رویایی ترین شکل ممکن پیش بره و زندگی دو نفره تون رو شروع کنید
۰۶ ارديبهشت ۰۹:۳۶ زینـب خــآنم
واقعااااااااااااا بهت تبریک میگم ، واقعا خوشحال شدم و متعجب اصن !!!!
خب خداروشکر خیالم از بابت تو هم راحت شد  : دی 
انضالله تا انتها همینجوری باقی بمونید و صد البته عاشق تر : *
۰۶ ارديبهشت ۱۲:۵۴ مریم و امید
پریاباورکن نوشته هاتو تو کلاس خوندم و توکلاس چشام پراز اشک شوق و گلوم ازبغض شادی داشت میترکید خیلی خوشحالم براتون خداان شاالله بهترین هارو براتون بخواد خیلی خیلی مبارکه دخترقشنگ،عروسه خوبه بهار<3:*
۰۶ ارديبهشت ۱۳:۱۴ هانیه اردیبهشتی
چه لذتی داره عروس اردیبهشت باشی .ما همچنان مشتاقانه منتظر مراسمای بعدی هستیم واسه یه عالمه ذوق 
۰۶ ارديبهشت ۱۵:۰۱ تُــربــچِــه :)
عزیزم خیلی خوشحال شدم
4 اردیبهشت هم تولد من بود💜💜💜💜
ایشالا همیشه عاشق و خوشبخت بمونید❤❤❤
مبارک باشه اما شما که ازدواج سپید داشتید و سفر هم رفتید دیگه اولین نیست نمیشه بهش گفت ماه عسل!!!!
عروس بهشتی و مهربون ماشالله.ماشالله.دستای مهربون خدا همیشه نگهدار عشق و زندگیتون باشههههه.حس شما با هم ته و پایان نداره...دعا میکنم همیشه همینطور پرشور و خوشبخت و شاااااد ببینمتون.بقیه کارا عالی پیش میرن شک نکن..خدا همیشه پشت و پناهتون
پریای صبور...پریای عاشق صبور... بی نهااااایت برات ذوق دارم و خوشحالم...تو و همسری به همه ثابت کردید که عشقتون پاک و خالصه.. که حرمت عشقو درک میکنید..میدونم یکی از خوشبخت ترین زن و شوهرهای دنیا هستید و اگر روزی ثمره ی عشقی داشته باشید ، قطعا به شما افتخار میکنه...عشقتون همیشگی عزیزدلم.. الهی که بهترین ِ بهترین ها براتون اتفاق بیفته. آمین..
۰۷ ارديبهشت ۱۱:۲۶ دختـربهـآری
آخه تو نمیدونی هر جمله ای که از این اتفاق قشنگ می نویسی چقدر اشک شوق حلقه میزنه تو چشمام و ذوق میکنم برات... خیلی خوشحالم برات پریا خیلی زیااااد :)
میدونی حسم رو نمیتونم تو کلمه بهت منتقل کنم... باید بعد از حدود این پنج سالی که از آشناییمون میگذره از نزدیک ببینمت و از نزدیک ذوقم رو نشون بدم بهت :)
خوشبخت بشی عروسِ صورتیِ بهار 💖
بعداز هشت سال انتظار یعنی همون سال اول اومدن خواستگاریتون؟! مبارکتون باشه عروس خانوم....
عروسِ اردیبهشتی !
خدارو شکر می کنم واسه وصالتون!
می دونم منطقی نیس ولی من واقعاً واسه کسایی که از نزدیک ندیدمشون و حتی صاشونو نشنیدم اشکام بی اختیار برای وصالشون ریخت...
فقط می تونم بگم از ته ته ته دلم خوشحالم براتون... :***
^_^
۰۸ ارديبهشت ۱۳:۳۲ خانوم خونه
ووووووای عزیزم مباک باشه ایشالله خوشبخت بشی...
خیلی خیلی خوشحال شدم و بهترینا رو واستون ارزو میکنم...
الهی که طندگیتون سرشار از عشق باشه
برات از خدا عطش پایدار عشق و میخوام
پیوند بهاری تون مبارک
پایدار بمونین همیشه
۰۹ ارديبهشت ۲۱:۱۶ زَهـ ــــــ ـرآ ـهـَ ـسـ ـتـَـ ـمـ
مبارک باشه عروس جان جانان با آرزوی شروع زندگی شیرین کنار عشق خان ! 
عقده خانوم 
دیگه بیشتر از این خودت رو ضایع نکن 
تجربیات عروسانه هم دروغش لو رفت و آدمین کانال گفت که اون مطلب برای کانالش نیست 
در این حد حتی؟
واقعا چرا؟
از جوانی تا پیری از پیری تا به کی؟ 
حتی همه میدونند ک اون چندتا کامنت آخر تو پست آخر رو هم خودت برا خودت نوشتی. 
دیدم خیلی داری ضایع میشی و واقعا مسخره ی همه شدی گفتم بهت بگم ک بدونی دیگه بی فایده ست 
روی هرچی خالی بند هست رو سفید کردی
خدا قوت
جرات داری تایید کن کامنتو 

برای شما حاشیه مهمه و برای من فقط شاهرخم :)

و من خوشحالم که روز به روز عاشق تر می شم و شما روز به روز بیشتر در منجلاب خودتون فرو می رید..
من روز به روز بیشتر در حال خوش گذرونی با همسرم هستم و شما در حال چت کردن توی تلگرام و خاله زنکی =))

این و بدون که انسان هر روز فرصت توبه و تغییر داره دوست عزیز..شخم زدن گذشته ی یکی اصلا کار درستی نیست :)

و مطمئن باش اون بی آبرویی در غیاب من،تاوان داره چون من حلال نمی کنم :)
و من خوشحالم که مشکلم و رفتم به خود طرف گفتم..پس "بی جرئت" به شما می گن نه من..
 واینم بدون اگر اعضای اون گروه آدمای بالغی بودن اگر مشکلی داشتن میومدن به خودم می گفتن..پس حتما قصدشون این بوده که کسی و خراب کنن.
باهوش باش یه کم :)

بهتره مثل من زود به این نتیجه برسی که انرژیت و صرف خودت و عشقت کنی نه دیگران ^_^

همه ی "اولین ها" با تو بود و دوست داشتنی :)
از این اولین ها لذت می برم و خواهم برد..

از سال 1388 ..
آخرین مطالب
بنویسیم یا زوده؟ :دی
و اینک وصال...
جوجه نارنجی رنگ
به نام خداوند بخشنده و مهربان..
آرشیو مطالب
پیوند ها
پیچ و مهره ها هم عاشق می شوند!!
میلوی قرمز
جریان زندگی
روزهایی که می گذرد
من یک دختر مسلمانم
طلوع من
Breath by breath till love
لونا و روزهایش
عاشقانه بی پایان ما
نیمچه متاهل
یادداشت خونه مجازی
حریری به رنگ آبان
بلاگر کبیر گزارش می کند!
شیطنت های ذهن من
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان